Автоматични свързани продукти (upsells, related, cross-sells) спрямо категория или атрибут. Покачете средната стойност на кошницата в онлайн магазина Ви!

Сподели публикацията

Автоматични свързани продукти (upsells, related, cross-sells) спрямо категория или атрибут. Покачете средната стойност на кошницата в онлайн магазина Ви!

В Stenik знаем, че ако искате да стимулирате продажбите във Вашия онлайн магазин, трябва да говорите на езика на потребителите, именно за това е изключително важно как ще предлагате Вашите продукти и как ще провокирате потребителския интерес към продуктовия каталог на е-магазина

В следващите редове ще Ви запознаем с предимствата на автоматичните свързани продукти. Статията е ориентирана към всички онлайн търговци, които желаят да увеличат ръста в продажбите на своя онлайн магазин, предлагайки разумно.

Какво представляват автоматичните свързани продукти (upsells, related, cross-sells)?

Това е възможността да представяте пред посетителите на Вашия сайт (които разглеждат даден продукт) и други подобни продукти от същата продуктова категория или продуктов сет.
Релевантността на този тип функционалност е изключително висока, поради проявения интерес от потребителя към конкретния продукт и продуктова категория.

Потребителите често не обръщат внимание на целия продуктов каталог от артикули и Вие сте тези, които трябва да насочите избора им в тония момент. Препоръките за продукти определено са един от най-успешните и евтини методи, които можете да използвате, когато става дума за увеличаване на оборота. Това е начинът, по който да повлияете на потребителите да пазаруват повече, отколкото първоначално са възнамерявали, препоръчвайки и други продукти по време на престоя им в оналйн магазина.

Свързаните продукти ще помогнат за увеличението на продажбите и ще е са в помощ на другите маркетинг инструменти, които използвате!

Свързани продукти (related products)

“Най-често комбинирани продукти”, “Завърши аутфита”, “Ние Ви предлагаме също”

Свързани продукти (related products): тази функция се използва за показване на предложения, с които може да бъде комбиниран основния продукт. Те са разположени под описанието на всеки определен артикул. Свързаните продукти могат да бъдат определяни на ръчен принцип от администратора. Препоръчително е предложените продукти да бъдат допълващи се и да имат сходни цени или по-евтини от избрания продукт.

Например: потребителят разглежда основен продукт яке и системата показва предложения за чанта, блуза и колан. 

Подобни продукти (upsells)

“Хора като теб харесаха това”, “Още атрактивни модни предложения”, “Подобни продукти”

Подобни продукти (upsells): тази функция се използва за показване на заместители или подобрени версии на разглеждания от потребителя продукт, като те могат да бъдат зададени на автоматичен принцип, това са други продукти от същата категория. В детайлния преглед на продукти могат да бъдат видими и подобни продукти, които да го превъзхождат по качество, популярност, цена и т.н. Ако искате потребителите да купят по-скъпа версия на продукта, който вече се готвят да купят, ще трябва да изберете продукти, които вече са популярни сред клиентите Ви и би било лесно за Вас да ги препоръчате. Продуктите, които ще бъдат водещи за по-високи продажби, включват: вашите най-продавани продукти и вашите най-често разглеждани продукти.

Например: потребителят разглежда основен продукт маркови маратонки и системата показва предложения за по-висок клас маратонки на друг вид популчрна марка.

Кръстосани продажби (cross sells)

 “Ще харесате още”, “Може да се интересувате и от следните продукти”, “Избрани продукти”

Cross sells: допълнения, които могат да бъдат добавени към продукта и се визуализират на ниво кошница. При cross sells продажбите се препоръчват продукти, които всъщност не са свързани с избрания артикул, но е вероятно клиентът да се интересува от тях (въз основа на този, който иска да купи). Тези продукти могат да бъдат ръчно избирани от администратор. Тази функция е подобна на предлагането на продукти, които виждате на касата във физическите магазините, което би ви накарало да закупите нещо импулсивно.

Например: потребителят разглежда основен продукт хранителни добавки и системата показва предложения за козметика и други медикаменти.

Свържете се с нас!

В отговор на потребителските нужди в STENIK разработихме модули за автоматични свързани продукти (upsells, related, cross-sells) в редица печеливши онлайн магазини, базирани на Magento, които може да разгледате в нашето портфолио.

Ние можем да Ви предложим консултиране, инсталиране и конфигуриране на модули за Вашия Magento онлайн магазин. Свържете се с нас за оферта и повече информация.

Добриния Боянова работи като Sales & Marketing Coordinator в Stenik от 2015 г. Опитът й е в сферите на маркетинга, PR, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти.

Сподели публикацията

Остави коментар