Стефан Чорбанов и Димитър Димитров от Stenik споделят от знанията си за онлайн търговията на страниците на в.Труд

Сподели публикацията

Стефан Чорбанов и Димитър Димитров от Stenik споделят от знанията си за онлайн търговията на страниците на в.Труд

Като водеща уеб агенция в създаването и поддръжката на големи онлайн магазини и корпоративни уеб сайтове, Stenik бе една от интервюираните фирми за статията на вестник “Труд” – “Онлайн магазинът е успешен, ако продава добър продукт”.

В днешното си издание 13.04.2016 г.  вестник “Труд”  публикува на страницата си интервюта със Стефан Чорбанов и Димитър Димитров от Stenik , които споделят ценно ноу-хау от ежедневната практика, специално за всички настоящи онлайн търговци, а също и за бъдещи такива.

Цялата статия може да бъде прочетена за изпусналите броя на хартия и онлайн – www.trud.bg

Добриния Боянова работи като Sales & Marketing Coordinator в Stenik от 2015 г. Опитът й е в сферите на маркетинга, PR, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти.

Сподели публикацията

Остави коментар