“През какви етапи преминава жизненият цикъл на един онлайн магазин?” – презентацията, която Stenik изнесе в рамките на второто издание на eCommCongress 2016

Сподели публикацията

“През какви етапи преминава жизненият цикъл на един онлайн магазин?” – презентацията, която Stenik изнесе в рамките на второто издание на eCommCongress 2016

На 8-ми и 9-ти април 2016 година в Интер Експо Център за втори път в България се проведе най-мащабното събитие за електронна търговия eCommCongress 2016. 

Обединени от страстта към електронната търговия, 19 лектора от 6 държави споделиха ценни знания и опит. На събитието всички гости и участници се запознаха с добри практики от най-големите експерти в бранша. Двата събитийни дни обединиха конгресна част, работилници и експо, където всеки гост можеше да срещне с потенциални партньори за своя онлайн бизнес.

Участието на Stenik – платинен спонсор на събитието

В подкрепа на онлайн търговията в България Stenik взе участие за втора поредна година в най-полезното събитие за електронна търговия в България – Конгрес за електронна търговия. Екипът на Stenik даде своя принос във всички дейности, част от мероприятието:

Презентация пред 250 човека

Организаторите на събитието поканиха Стефан Чорбанов и Димитър Димитров от Stenik за лектори на конгреса. В лекцията си на тема – “През какви етапи преминава жизненият цикъл на един онлайн магазин? съдружниците от Stenik дадоха своите ценни съвети и препоръки към онлайн търговците и поставиха акцент върху техническото развитие на електронните магазини, което е важна част от всеки развиващ се онлайн бизнес. Презентацията бе приветствана с много интерес и провокира редица въпроси, които несъмнено получиха безценни отговори, съвети и препоръки, направо от кухнята на Stenik.

stefa-dimitur-stenik-prezentaciq-sponsor

Stenik като изложител

В рамките на конференцията петима от консултантите от Stenik бяха на разположение на всички гости на изложбен щанд през целия ден, готови да отговорят на всички въпроси. Посетителите на изложението имаха възможност да се запознаят и да обменят информация с опитните ни практици, както и да изградят бъдещo партньорство. Най-голям интерес всички гости проявиха към нашите пакети за поддръжка на онлайн магазин и специалното ни предложение – безплатен анализ на елекронен магазин, от което се възползваха голяма част от посетилите на фирмения щанд.

#ecomcongress #expo2016 #stenik #platinumsponsor #ecommerce #magento #thebestteam

A photo posted by Stenik (@stenik.bg) on

Заслужава си!

За Stenik конференцията бе особено ползотворна по отношение на полезни контакти, обмяна на опит и срещи с много онлайн търговци, на които помогнахме с инспирации, идеи и съвети – и по време на презентацията и в разговори в почивките между лекциите. Радостни сме, че сме част от уеб и дигиталното общество в България и няма да спрем да развиваме онлайн търговията.

Бихме искали да изкажем своята благодарност за поканата от страна на организаторите на eCommCongress 2016, както и на всички участници, защото без тях събитието нямаше да е толкова успешно.

Ако не сте успели да посетите eCommCongress 2016 и имате нужда от консултация как да направите онлайн магазина си по-печеливш, свържете се със Stenik

Пишете ни или ни се обадете 0888 70 10 19 – професионалистите от Stenik ще Ви помогнат с най-добрите решения за развитие на Вашия онлайн магазин и ще Ви консултират. И за да не пропускате участията на Stenik в други събития следете нашия блог.

Добриния Боянова работи като Sales & Marketing Coordinator в Stenik от 2015 г. Опитът й е в сферите на маркетинга, PR, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти.

Сподели публикацията

Остави коментар