Как да подготвите Вашия е-магазин за продажби в Румъния? – презентация на Димитър Димитров и Стефан Чорбанов в рамките на второто издание „Продавай успешно в Румъния“

Сподели публикацията

Как да подготвите Вашия е-магазин за продажби в Румъния? – презентация на Димитър Димитров и Стефан Чорбанов в рамките на второто издание „Продавай успешно в Румъния“

Въз основа на проведеното проучване на Стефан Чорбанов от Stenik на събитието “Продавай успешно в Румъния 2” на 11 октомври 2017 г. споделяме с читателите на блога ни статистиката:

5% от оналйн магазините, разработени от Stenik имат румънска езикова версия

На въпроса на Стефан, зададен от сцената “Колко от Вас имат румънска версия на своя електронен магазин?” – само 3 вдигнати ръце от 100 човека от опитни онлайн търговци

Извод: Само 5% от онлайн магазините имат румънска версия

Какво чакате още? 

Това е потенциал, който чака да бъде реализиран! В Stenik сме готови да съдействаме на нашите клиенти да разширят онлайн бизнеса си и да продават успешно в Румъния.

В събитието “Продавай успешно в Румъния 2” се включиха водещи онлайн търговци, разработчици и специалисти, които споделиха добри практики и know-how техники за най-краткият и сигурен път до успешни продажби в Румъния.

Програмата включи 6 панела, които имаха за цел да обхванат пълния цикъл от теми, полезни за собствениците на онлайн бизнес, планиращи да продават в Румъния. Форматът насочи вниманието на гостите към техническото развитие на е-магазините, маркетингови инструменти, логистика, правни особености, клиентско обслужване, платежни инструменти и др., важни теми за успешна е-търговия в северната ни съседка.

👉 Участието на Stenik

Бляскавото представяне на Димитър Димитров и Стефан Чорбанов с темата: “Как да подготвите Вашия е-магазин за продажби в Румъния?” постави основата и началото на събитието. В компанията на съдружниците от Stenik публиката затвърди, че опита на практиците е най-ценен и си заслужава да ги изслушаш. В лекцията си Димитър и Стефан поставиха всички важни акценти, опорни точки и примери от практиката, което се затвърди по време на лекциите на всички лектори, които продължиха да цитират и потвърждават казаното от Stenik.

#sellinromania #ПродавайУспешновРумъния #ecommerce #ecommerceacademy #ecommercechecklist #stenikexperience #onlinestoreforromania #stenik

Публикация, споделена от Stenik (@stenik.bg) на

Лекцията бе разделена на две части. В първата част Димитър обходи изключително важните теми и сентенции, свързани с предимствата да продаваш в Румъния, Sell In Romania Starter Pack, локализация, продукти, преводи, избор на куриер, customer service, платежни методи и refunds, общи условия, данъчна регистрация, маркетинг и правилният избор на технически партньор, който да подготви онлайн магазина за румънския пазар.

Във втората част Стефан представи подробен чеклист, който е задължителен за растежа на всеки онлайн магазин, който планира да продава зад граница. Всички присъстващи получиха чеклист, даващ възможност на онлайн търговците да добият представа за текущото състояние на онлайн магазина и за важните неща, за които трябва да помислят, ако планират да продават на румънския пазар.

Благодарение на дългогодишния си опит в създаването на едни от най-популярните онлайн магазини в България, двамата съдружници разкриха правилния подход при растежа на онлайн бизнеса зад граница, тънкостите, пречките и всичко останало, свързано с успеха в продажбите на румънския пазар. Лекцията бе изключително полезна за всички присъстващи, които имат желание да научат как да поддържат и развият успешно онлайн магазините си за румънския пазар.

#sellinromania #ПродавайУспешновРумъния #ecommerce #ecommerceacademy #ecommercechecklist #stenikexperience #onlinestoreforromania #stenik

Публикация, споделена от Stenik (@stenik.bg) на

🙌 Е-търговци с по-големи амбиции или как в дискусията със Stenik се ражда истината

Присъствието на Stenik на сцената определено се хареса и продължи повече от планираното време по програма. Аудиторията бе страхотна, заинтересована и много подготвена за дискусия и адекватни въпроси, свързани както за съществуващи интернет магазини, така и за планирани бъдещи проекти. С радост споделихме нашият опит и ценни съвети с публиката. Нашите отговори на зададените въпроси бяха конкретни и надяваме се сме били изчерпателни. За да бъдем максимално разбрани и полезни подсигурихме листовка за всеки гост и възможност да бъде изтеглен подробен whitepaper.

📑 Специално за читателите на блога на Stenik 

Можете да изтеглете безплатно PDF White Paper с подробни обяснения за живота на един успешен онлайн магазин, базирани на опита на Stenik, като посетите http://www.stenik.bg/blog/lifecycle/

В Stenik сме сигурни, че успехът в това да продаваш зад граница зависи от това колко добре разбираш особеностите на конкретната държава, да имаш представителство, да имаш клиентско обслужване и да си запознат с местните системи за разплащания, закони и различия в националната култура. Резултатите идват след определен период, в който трябва да инвестираме много усилия, да проведем многократни експерименти, проверки, надграждане и оптимизации на онлайн магазина.

Радваме се, че бяхме част от “Продавай успешно в Румъния 2”

За Stenik бе истинско удоволствие да сподели своя опит и да вземем участие в събитието! Целият ден бе ползотворен за нас, тъй като инспирирахме идеи от лекциите на колегите и  научихме нещо ново, осъществихме много приятни срещи в почивките, дискусии и партньорства. Доволни сме от запознанствата, които осъществихме, опита, който обменихме и предложенията, които направихме.

Пожелаваме успех на всички настоящи и бъдещи онлайн търговци, които планират да продават на румънския пазар! Надяваме се с общи усилия всички ние, които сме част от eCommerca в България да спомагаме и допринесем за развитието на онлайн търговията зад граница!

Следете нашия блог, официалния сайт на Stenik както и Facebook страницата ни и бедете в крак с онлайн и e-commerce тенденциите.

Галерия

Добриния Боянова работи като Sales & Marketing Coordinator в Stenik от 2015 г. Опитът й е в сферите на маркетинга, PR, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти.

Сподели публикацията

Остави коментар