Фирмено събиране в MyChoice: равносметката на STENIK за 2016 г. и очакванията за 2017 г.

Сподели публикацията

Фирмено събиране в MyChoice: равносметката на STENIK за 2016 г. и очакванията за 2017 г.

Ето, че дойде и краят на годината. Трябва да признаем, че 2016-та година беше наистина динамична. Улисани в работа по десетки проекти за уеб сайтове не винаги ни остава време да обсъдим някои въпроси, които засягат индивидуално някой от екипа.

Именно затова успяхме да съчетаем полезното с приятното и вечерта на 14.12.2016 г. (сряда) ръководството на STENIK организира фирмено събиране в приятна обстановка в ресторант MyChoice. Проведохме наистина ефективна екипна среща и успяхме да обсъдим различни теми, които засягат работния процес, текущи проекти и целите, които имаме желание да постигнем през новата година.

birthday-stefan-chorbanov-stenikВ началото на вечерта отбелязахме и още един хубав повод – рождения ден на нашия управител Стефан Чорбанов, който беше на 13.12. Разбира се, не пропуснахме да му поднесем една изненада от екипа – нашия подарък, който включваше книгата “Джеф Безос и векът на Amazon” и кутия с луксозни пурети.

За нас бе важно посланието ни, а именно, че от време на време човек трябва да отдели и време за себе си, наслаждавайки се на приятни занимания, които го разпускат.

Нашата изненада – изненада нас 🙂 , оказа се, че Стефан е единствения присъстващ, който е прочел книгата и то още първото нейно издание на английски език. Той от своя страна използва случая да постави за цел на всеки един от нас да я прочете и да се запознае с историята на „Амазон“ – една от най-знаковите за интернет епохата.

По-ефективна екипна работа и споделяне на нови идеи в STENIK

Вечерта продължи със сериозните теми – равносметка за изминалата година: много труд, голям брой реализирани мащабни проекти, запознаване с Magento 2, напредък в опита ни,  увеличаване  на екипа, споделяне на опит на различни събития.

#bigfamiliy #stenik #weareecommerce #magento #magentobulgaria #christmasparty #ecommerce #fancy

Снимка, публикувана от Stenik (@stenik.bg) на

През цялото време имаше оживена комуникация, всеки от колегите отдаде своя принос, от което за пореден път пролича екипната работа и всеки въпрос намери своя отговор. Обсъжданите теми провокираха и други съпътстващи въпроси и предложения за оптимизиране на работния процес. Успяхме да изговорим и теми, важни за служителите: възможности за развитие в STENIK, фирмени събирания и тийм билдинзи през 2017 г. и още други интересни теми.

Направихме равносметка на 2016 г. и поставихме целите за 2017 год. #stenikteam #newyearresolution #happy #meeting #stenik

Видеоклип, публикуван от Stenik (@stenik.bg) на

Изхождайки от най-големите изводи и уроци, които научихме през изминалата година, нашето ръководство представи целите за 2017-та година. Всичко, което си поставихме за изпълнение през следващата година бе важно, за да направи новата година по-успешна и по-добра.

За постигането на високи резултати на екипа е необходимо да се подпомогне качеството на работния процес, като това става чрез обсъждане на силните и слабите страни, за да могат да се предприемат навременни действия, които да развият положителните страни и да преодолеят слабостите. Това направихме и ние!

cake-stenik

Неусетно изминаха шест часа и стана полунощ, дойде време да си кажем наздраве за ефективната среща, изминалата успешна година и поставените цели за новата 2017 година. Пожелахме си по-машабни проекти, нови уеб услуги и технологии, интересни събития и доста изненади!

Следете нашия Instagram, за да споделяте веселите ни моменти заедно, официалния сайт на Stenik както и Facebook страницата ни, за да бедете в крак с онлайн и e-commerce тенденциите и всички актуални събития.

Всички снимки вижте на страницата ни facebook.com/stenik

Снимки от събитието

Добриния Боянова работи като Sales & Marketing Coordinator в Stenik от 2015 г. Опитът й е в сферите на маркетинга, PR, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти.

Сподели публикацията

Остави коментар