Интеграция на Klaviyo с Magento: по-advanced e-mail маркетинг и персонализирани кампании за Вашия онлайн магазин

Сподели публикацията

Интеграция на Klaviyo с Magento: по-advanced e-mail маркетинг и персонализирани кампании за Вашия онлайн магазин

Сигурно често си задавате някои въпроси: Как да съберете повече e-mail адреси на потенциални клиенти?, Какъв софтуер да използвате за изпращане на newsletter?, Как да следите активността на потребителите, отворени и неотворени мейли, както и къде са кликнали? или Как да отчитате продажбите през e-mail бюлетина?

Отговорът на тези и много други важни въпроси можем да Ви дадем в Stenik и да интегрираме отлично комплексно решение във Вашия Magento онлайн магазин – софтуер за персонализиран маркетинг Klaviyo!

Отлични ресурси и възможности на Klaviyo, интегриран във Вашето Magento

Klaviyo е софтуер, който позволява извличане на данни от цялата база с потребители, с която разполага Magento онлайн магазина Ви за провеждане на успешни персонализирани имейл кампании с по-висока посещаемост и по-добра възвръщаемост на инвестицията от директния мейлинг.

Най-доброто от Klaviyo:

  • Изключително точни данни за съществуващи и потенциални клиенти, извлечени директно от е-магазина;
  • Високо целеви и персонализирани имейли и Facebook реклами;
  • Email Autoresponders: автоматични имейли за успешна регистрация, потвърждение за направена поръчка, информация за статуса на обработка на поръчката, напомняне за изоставени колички и стимулиране на последващи поръчки;
  • Пълен доклад за продажбите и ROI: отчитане както на импресиите и кликванията, така и на направени реални поръчки в е-магазина – събиране на информация относно ефективността и възвращаемостта на кампаниите, които провеждате;
  • Данни от историята на поръчките – имейл кампании , базирани на историята на поръчките, дори и за анулирани или възстановени заявки;
  • Импортиране на пълни данни за поръчките, включително снимки на продукти, закупени колекции, подробности за цената и други поръчки, обща сума, приспадания, промо кодове и др.;
  • Проследяване на персонални интереси – информация относно поведението на потребителите, например кои продукти и колекции са разгледали и др.

Разликата между Klaviyo и MailChimp

За кого е подходящ?

  1. Mailchimp е подходящ за начинаещи и средно-напреднали онлайн търговци, които са в началото на своя eCommerce път и сега опознават възможностите на имейл маркетинга.
  2. Klaviyo е подходящ за по-напреднали е-търговци с големи онлайн магазини, които целят да увеличат ефективността и успеха на своите персонализирани имейл кампании.

Синхронизиране на база данни

След като потребителят промени статута си (се регистрира, отписва и т.н.), тези данни автоматично се синхронизират с платформата за имейл маркетинг, това е важно, за да се ограничи ръчната работа по импортиране на потребители в списъци/сегменти. Klaviyo и Mailchimp предлагат тази функция с една важна разлика:

  1. Mailchimp използва ограничени данни от Вашия онлайн магазин и не може да извлече цялата информация и база данни, с които той разполага.
  2. Klaviyo борави с данни, извлечени директно от е-магазина, като той обхожда цялата налична информация.

Неограничено таргетиране

С помощта на уеб проследяването е-търговците могат да разгледат какво правят потребителите, докато сърфират в е-магазина, което позволява тази информация да се използва, за да се таргетира целенасочено, например, когато потребители не са били наскоро в магазина, да бъде направен опит за повторно ангажиране. Mailchimp не предлага тази възможност, а при Klaviyo тя е налична.

Автоматизирана интеграция на персонализирани аудитории във Facebook

  1. В Mailchimp е необходимо да добавяте ръчно списъци за потребителската аудитория на Facebook.
  2. Klaviyo осигурява автоматизирана интеграция на персонализирани аудитории във Facebook.

Поддръжка (customer support)

  1. Поддръжка на клиенти от MailChimp е задоволителна, тъй като можете да намерите отговори на своите въпроси на официалния сайт на платформата или да изпратите своето запитване по имейл.
  2. Klaviyo осигурява персонализирана поддръжка на по-големите си клиенти, като назначава личен акаунт мениджър, който отговаря на всички възникнали въпроси и съдейства за отстраняване на проблеми.

Сегментация

  1. В MailChimp имаш възможност да таргетираш определен сегмент според различни критерии: например дали получателят е отговорил на предишна кампания, не е бил активен или е предприел друго действие, като платформата предоставя статистически данни, като брой отворени имейли и честота на кликване. В MailChimp не можеш да създаваш кампании за изоставени колички или да проследяваш, когато лоялен клиент е спрял да прави поръчки, липсват и ключови индикатори за ROI.
  2. Klaviyo  позволява да сегментираш тясно. Той предлага безценни анализи и профили на клиента и история на поръчките – сегментиране на абонатите по това какво са купили, кога, разгледана категория, какви действия е предприел даден потребител в е-магазина и т.н. Платформата предоставя информация относно ефективността и възвращаемостта на кампаниите (ROI).

AB тестване 

A/B тестването отговаря на редица въпроси: кое време на деня води до повече преглеждания и поръчки, кои кампании са най-ефективни или дори каквото заглавие на имейла взаимодейства най-много с потребителите.  И при двете платформи предлагат има възможност да бъдат задействани две паралелни кампании, за да се измерят резултатите и да се избере по-ефективната.

  1. Mailchimp използва AB тестове, като помага на потребителите да оптимизират ефективността на кампаниите, но не позволява да тествате автоматизирани имейли;
  2. Klaviyo позволява на е-търговците да сравняват текущи и предишни кампаниите, да виждат  активностите в реално време и да добавят, редактират или премахват други показатели. Метриките на Klaviyo предоставят на потребителите гъвкавостта да анализират тенденциите в поръчките, да виждат промени в поведението на клиентите, както и да проследяват растежа на списъци и сегменти.

Как се интегрира Klaviyo в Magento?

Интегрирането на софтуера за e-mail маркетинг става само за няколко часа от сертифициран Magento програмист, който следва много ясни инструкции, подадени от Klaviyo. При готовност на интеграцията се предава информация към акаунт мениджъра на Klaviyo и е-търговеца, за да провеждат тестове и допълнителни настройки.

Искате да продавате повече онлайн?

Изберте Stenik! Ние можем да Ви съдействаме да развиете и надградите Вашия онлайн магазин. Свържете се с нас за повече информация. Пишете ни или ни се обадете 0888 70 10 19

Ако се интересувате от тенденции в eCommerce и най-добрите интеграции за усъвършенстване на електронния Ви магазин, не пропускайте да се абонирате за нашия бюлетин.

Добриния Боянова работи като Sales & Marketing Coordinator в Stenik от 2015 г. Опитът й е в сферите на маркетинга, PR, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти.

Сподели публикацията

Остави коментар