Животът на един успешен онлайн магазин. Как да растете умно в технически аспект? – изтеглете безплатен White Paper

Сподели публикацията

Животът на един успешен онлайн магазин. Как да растете умно в технически аспект? – изтеглете безплатен White Paper

Stenik изчерпателно анализира житейския път на един онлайн магазин през призмата на техническото му развитие.

Tози white paper е подходящ за от начинаещи до експерти онлайн търговци и ще Ви спести много грешки, ресурси и нерви по времето на създаването и растежа на Вашия интернет магазин. Анализът е базиран на 14-годишния опит на Stenik в онлайн търговията и работата ни с големи и работещи магазини на български компании.

Най-важните акценти, които ще научите от анализа:

  • Как да поддържате “техническа стабилност” по време на растежа на Вашия онлайн магазин?
  • Кои са двете стартови точки за онлайн търговци?
  • Какви нива на опит в онлайн търговията съществуват и какви са предизвикателствата пред тях?
  • Кога е най-правилно да смените eCommerce платформата си и колко е трудно това?
  • Как да направите правилно проучване и избор на платформа и изпълнител?

Изтеглете безплатно анализа в PDF формат, като попълните Вашите данни:

* задължителни полета





Стефан Чорбанов е един от създаделите на Stenik и от 2004 г. до сега работи в компанията по създаването на емблематични онлайн магазини и уеб сайтове. Участвал е в eCommerce проекти за KFC, Кокетна, CarpetMAX, Хиполенд, Пакостник, Ozone, Денси, Orange Center, Tempo, Demobaza, Giulian и много други. Като хоби, развива и собствени онлайн магазини за дрехи, което го прави специалист не само от страната на разработчика, а и от страната на търговеца – опит, който малцина притежават.

Сподели публикацията

6 Коментара

  1. Славчо Панов - January 6, 2017

    Хубава рекламна статия ;), но никъде не сте посочили за важността на UX, като наистина важен фактор за развитието на един онлайн магазин. Виждал съм го, как при изпълнено всичко друго, без това и сайта не може да развие потенциала си.

    • Stefan Chorbanov - July 30, 2017

      UX-ът и дизайнът са част от изработката на един онлайн магазин. Можем да ги причислим дори към техническата част. И да – мног важна част! Статията няма за цел да засегне всички детайли около разработката на магазина, а да акцентира на растежа е технически аспект.

  2. Кирил - February 19, 2017

    Бих желал просто да спомена сериозната руска платформа за електронна търговия – CS-CART, която е изключително мощна и лично аз я предпочитам за сериозни комерсиални проекти.

    Но да – Magento също си заслужава усилията. Впрочем, OpenCart, особено с вградената му възможност за много магазини на едро ядро, определено не трябва да се изключва като възможност.

    • Stefan Chorbanov - July 30, 2017

      В Stenik сме се сблъсквали с CS-CART.
      Относно OpenCart – ОК е като решение за малки и средни търговци. В Stenik сме правили няколко миграции от работещи магазини на OpenCart към Magento и сме виждали в колко задъдена улица са онлайн търговците с OpenCart, когато тръгнат да се разрастват. Но е идеална платформа за старт и след това миграцията към Magento или друга система е сравнително адектватна.

  3. Венециян Якимов - June 2, 2017

    Здравейте,
    Искам само да добавя че през 2017 година най-популярния софтуер за онлайн магазини е WordPress WooCommerce. Да се има в предвид че той е направен главно за по-малкия до среден бизнес, но това обхваща повече от 90% от нуждите в интернет. WordPress е изключително лесен за ползване и позволява на всеки с малко познания с форматирането на документи/текст да се справи да си изгради собствен онлайн магазин. Огромно олеснение за всички Българи е че тук стандартния метод за плащане е при доставка, така че да нямате нужда от SSL сертификати и специални сървъри за съхранението на конфиденциални данни. WooCommerce позволява лесна итеграция с Google Analytics както, AdWords Conversion Tracker, Фейсбук Pixel и т.н. което позволява разтеж до небето и можеби отвъд.
    Инж. Венециян Якимов

    • Stefan Chorbanov - July 30, 2017

      Това е едно хубаво допълнение и никой не го оспорва. WooCommerce е една добра алтернатива за старт на Вашия онлайн бизнес, като това е алтернатива на SAAS решенията като Gomba shop и Shopiko. Но не отговаря на изискванията за развиване на сериозен eCommerce, дори с мащаба на българските търговци, чиито онлайн бизнеси порастват всеки ден.
      SSL сертфикатът не е нужен само, когато има онлайн разплащане – така, че тук не сте прав. Той е задължителен.

Остави коментар