По-бързо и лесно създаване на потребителски профили чрез интеграция на Facebook & Gmail логин. Увеличете процента на регистрации във Вашия онлайн магазин.

Сподели публикацията

По-бързо и лесно създаване на потребителски профили чрез интеграция на Facebook & Gmail логин. Увеличете процента на регистрации във Вашия онлайн магазин.

Тенденцията към опростяване на потребителския интерфейс в онлайн магазините се засилва с всяка година. Това спестява време на потребителите и им позволява да се концентрират върху най-важното – пазаруването. Намаляването на действията, които потребителите трябва да предприемат, подобрява ползваемостта и преживяването им в онлайн магазина. Потребителите искат да имат всичко по-лесно, по-бързо и по по-сигурен начин.

За какво служат регистрациите?

Създаването на профил в онлайн магазина има за цел да улесни повторно пазаруване и бъдещо използване на отстъпки и други преференции, както и достъп до история на поръчки, промяна на личните данни, добавяне на допълнителни адреси за доставка и др. След като веднъж потребителят се е регистрирал в онлайн магазина, не е необходимо всеки път да въвеждате своите данни, когато иска да поръча.

Избягвайте отегчителните, дълги форми за регистрация, в които потребителите трябва да попълват десетки редове с данни. Често потребителите срещат затруднения и просто се отказват да губят време в попълване на безброй полета във формата. Това неудобство може да ги накара директно да напуснат е-магазина и да се откажат от своите поръчки.

За да отговорите на нуждите на посетителите на е-магазина можете да им предоставите възможност да пазаруват като гости или да се регистрират бързо и лесно, натискайки един бутон.

Facebook логин

Възможност за потребителите да създават своите профили в е-магазина и да се логват в тях през своя Facebook профил. Необходимите предоставени данни се извличат от FB, а допълнителните данни (например адрес за доставки), които не са налични, трябва да бъдат ръчно попълнени от потребителя. Можете да поставите бутона за влизане във Facebook на много места в е-магазина, за да насърчите потребителите да създадат нов профил лесно.

Как работи?

В Stenik интегрирахме модул за Facebook логин в редица Magento магазини на наши клиенти. Когато потребителят е логнат във FB при натисне на бутона, модулът автоматично взима личната информация от социалния му профил – имейл адрес и парола. Ако в този момент все още не е логнат във FB, модулът пренасочва потребителя към социалната мрежа и изисква само неговия имейл адрес и парола, за да завърши стъпката.

Google логин

Потребителят автоматично ще се регистрира в онлайн магазина въз основа на своя профил в Google. Щом натисне бутона, модулът автоматично ще вземе лична информация от Google профила му – имейл адрес и парола. След тази стъпка потребителят бива пренасочен към страницата, съдържаща обща информация за профила му. В нея може да бъде допълвана и редактирана наличната информация в личния профил.

Предимствата от интеграцията на Facebook & Gmail логин:

  • Насърчава потребителите да създават профил;
  • Намалява времето за регистрация на регистрационната форма;
  • Намалява процента на отпадане на потребители и отказани поръчки;
  • Не е необходимо потребителите да помнят нови пароли и профили;
  • Събиране на данни от социалния профил на посетителя на онлайн магазина: демографски данни, име, пол, образование, проверен имейл адрес, интересите на отделните потребители и проследяването на дейностите им в онлайн магазина;
  • По-висока ангажираност – повишава ангажираността на клиентите, като същевременно осигурите по-лесен и приятелски интерфейс.

Придържайте се към опростена форма и лесно въвеждане

Oнлайн магазинът не трябва да обременява потребителите с ненужни действия, а да бъде функционален и user-friendly. Повечето хора вече имат цялата необходима информация за попълването на форми налична в социалните мрежи и е логично да предпочитат да я пренесат с един клин. Това е един от факторите, които правят интеграцията със социалните мрежи задължителна за всички онлайн магазини.

С целенасочена работа в Stenik правим всичко необходимо, за да разработим и оптимизираме и най-печелившите онлайн магазини, като съветваме онлайн търговци, които ни се доваряват за разработката и поддръжката на онлайн магазините си.

Свържете се със Stenik за консултация

Добриния Боянова работи като Sales & Marketing Coordinator в Stenik от 2015 г. Опитът й е в сферите на маркетинга, PR, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти.

Сподели публикацията

Остави коментар