Димитър Димитров и Стефан Чорбанов от Stenik презентираха пред 350 човека в рамките на конференцията Online Advertising относно създаването на големи онлайн магазини с отлични SEO имплементации

Сподели публикацията

Димитър Димитров и Стефан Чорбанов от Stenik презентираха пред 350 човека в рамките на конференцията Online Advertising относно създаването на големи онлайн магазини с отлични SEO имплементации

На 22 април в Интер Експо Център, София за поредна година се проведе ежегодната среща на SEO специалисти и интернет маркетолози. Тази година конференцията получи своето новo име  Online Advertising –  конференция за онлайн реклама и SEO и премина в съвършено нов формат – посветена на работещи инструменти в онлайн маркетинга.

All in #OACONF2016

Eднодневната специализирана конференция приветства голям брой посетители – над 300 участиници, сред които собственици на онлайн магазини, както и всички желаещи да разберат как да развият онлайн бизнеса си с помощта на онлайн рекламата и SEO.

Програмата на конференцията бе разделена на три тематични панела, които имаха за цел да обхванат пълния цикъл от теми, полезни за собствениците на онлайн бизнес. Лекциите в рамките на събитието се проведоха в 3 зали, където едни от най-големите маркетинг и SEO специалисти изнесоха важни презентации, посветени на тънкостите в социалните мрежи, интернет маркетинга, email marketing-а, Google AdWords‎ и др.

Участието на Stenik

Oпитът на практиците от Stenik – ценни съвети и добри практики

Stenik, в лицето на Димитър Димитров и Стефан Чорбанов, взе участие в семинарната част на конференцията в панела “SEO за професионалисти”. Двамата партньори презентираха все по-актуалната e-commerce тема “Как се създават големи онлайн магазини с отлични SEO имплементации?”

Благодарение на дългогодишния си опит в създаването на едни от най-популярните онлайн магазини в България, съдружниците от Stenik разкриха правилния подход при разработката на онлайн бизнес, тънкостите, пречките и всичко останало, свързано с успеха в продажбите онлайн. Лекцията бе изключително полезна за всички присъстващи, които имат желание да научат, как да изградят, поддържат и популяризират онлайн магазините си. Целта на двамата партньори бе да повишат нивото на практическото познание на онлайн търговците, да ги запознаят с добри практики посредством споделяне на ноу-хау и последните тенденции и иновации в сферата.

Публиката остана видимо доволна от лекцията, като след нея последваха въпроси, които получиха изчерпателни отговори. Присъствието на Stenik на сцената определено заинтригува аудиторията в залата.

publica-przentation-stenik-seo-2016

Консултантите от Stenik – готови да посрещнат всеки посетител на фирмения щанд

Екипът на Stenik нареди щанда си до своите партньори от Netpeak и Superhosting. Участието на Stenik в изложбената част привлече вниманието на онлайн търговци, ориентирани към поддръжка на електронни магазини. Измежду най-честите посетители на фирмения щанд бяха онлайн търговци с проблеми, свързани с поддръжката на електронните им магазини и надграждането им. Шестима от консултантите от Stenik бяха на разположение да отговорят на всички въпроси през целия ден. Доволни сме от запознанствата, които осъществихме, опита, който обменихме и предложенията, които направихме – дано сме били полезни.

#stenikteam #oaconf #seo2016 #onlineadvertising

A photo posted by Stenik (@stenik.bg) on

Стефан Чорбанов с бляскаво участие в панел на тайните: Съставяне на чеклист с конкретни и неочевидни начини за увеличаване на ефективността на онлайн маркетинг активностите

Към края на конференцията бе организиран формат “кръгла маса” с дискусия на теми за оптимизация и маркетинг за търсачки. Кръглата маса обобщи информацията, представена по време на конференцията и осигури време за задаване на допълнителни въпроси към всеки от лекторите.

Панелът продължи с изготвянето на чеклист с предложенията на лекторите за увеличаване на ефективността на онлайн маркетинг активностите. Stenik достойно затвърди имиджа на компания – водещ разработчик на големи онлайн магазини в България, участвайки в панелна. Голям интерес привлече участието на управителя на Stenik – Стефан Чорбанов, чиито предложения бяха приети с мнозинство. Освен с конкретните си предложения доайена от Stenik спечели присъстващите с духовитост и положително зареди атмосферата в залата.

Радваме се, че бяхме част от Online Advertising 2016

За Stenik участието в SEO конференцията бе истинско удоволствие. Целият ден бе особено ползотворен за екипа ни. Успяхме да посетим някои от лекциите на колегите и да научим нещо ново, осъществихме много срещи, запознанства, дискусии и партньорства.

Радостни сме, че продължава и нашето стабилно партньорство с безспорния лидер в SEO оптимизацията – Netpeak и хостинг компания Superhosting, заедно с които развиваме онлайн търговията в България. Бихме искали да изкажем своята благодарност за поканата и да изразим своето удоволствие от това, че няколко поредни години сме част от SEO конференцията.

Добриния Боянова работи като Sales & Marketing Coordinator в Stenik от 2015 г. Опитът й е в сферите на маркетинга, PR, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти.

Сподели публикацията

Остави коментар